verzendbeleid/retourbeleid

Verzending Nederland en België
Levering verloopt direct vanuit onze magazijn waar wij onze producten opslaan om zo milieuvriendelijk mogelijk te leveren. Wij bezorgen met de pakketbezorgers DHL, PostNL en GLS. Over het algemeen is de 
levertijd 8 tot uiterlijk 20 werkdagen.

*Alle verzendtijden zijn exclusief douane vertragingen. Tijdens drukke periodes zoals Kerstmis of Black Friday kunnen extra vertragingen optreden.


Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 worden geplaatst, verzenden wij de eerst volgende werkdag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten zijn op alle bestellingen gratis.


Bedenktijd/Retour

Gemakkelijk Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  

U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Retour is op eigen kosten (Moet worden verzonden naar ons magazijn in Nederland, Hofstedestraat 9, 1333 TB Almere).  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@iRiley.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 werkdagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@iRiley.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.